* Promoció: per accedir a la promoció, s’ha de contractar com a mínim un nou producte MyBox en promoció entre el 9-9-2024 i el 29-11-2024, tots dos inclosos. Els productes en promoció són MyBox Auto, MyBox Llar, MyBox Vida, MyBox Decessos Senior, MyBox Decessos Senior Flexible, MyBox Tranquil·litat Senior, MyBox Alarma PreSense Llar i MyBox Protección Senior. El client podrà obtenir 50 € per la contractació d’un nou producte o servei MyBox sempre que ja tingui contractat algun dels productes CaixaBank de la llista de productes ja contractats que donen accés a la promoció, 150 € per la contractació de dos nous productes o serveis MyBox, o bé 300 € per la contractació de tres productes o serveis MyBox. A partir de les tres contractacions noves, per cada contractació nova se sumaran 100 € a la Targeta Regal fins a un màxim de 600 €. L’import de la promoció s’abonarà en una Targeta Regal exclusivament per a persona física. Consulta la resta de les condicions de la promoció, subscripció i contractació dels productes a qualsevol oficina de CaixaBank o a www.CaixaBank.cat. Promoció assegurances: promoció vàlida per a persones físiques que contractin assegurances noves durant el període que duri i que compleixin les condicions esmentades anteriorment. S’obtindrà l’import corresponent a la Targeta Regal per a persones físiques sempre que l’import de la prima de l’assegurança respectiva que es contracti sigui, com a mínim, de 30 € mensuals durant els tres primers anys de durada (36 mesos), és a dir, 1.080 € de prima per a aquest primer període de l’assegurança. En el cas de MyBox Vida, MyBox Decessos Senior, MyBox Decessos Senior Flexible i MyBox Tranquil·litat Senior, si es contracta l’assegurança per cobrir diferents assegurats, s’abonarà l’import corresponent per cadascun dels assegurats que compleixi les condicions d’accés a la promoció. L’import màxim que es pot obtenir en la promoció és de 600 € per prenedor i està subjecte als impostos, a les retencions o a altres recàrrecs vigents en la data d’abonament de l’incentiu, així com a les limitacions i penalitzacions en cas d’incompliment de les condicions de la promoció. Promoció incompatible amb altres promocions amb Targeta Regal. Promoció alarmes i Protección Senior: promoció vàlida per als clients que contractin, durant aquest període, MyBox Alarma PreSense Llar, MyBox Alarma PreSense Llar Premium i MyBox Protección Senior (Single o Duo) de Securitas Direct a través de Wivai Selectplace, SAU, la instal·lació o activació dels quals es faci en un període màxim de sis mesos a comptar des de la data de sol·licitud.
Els productes ja contractats a CaixaBank i que donen dret a la promoció són les assegurances de la llar MyBox Llar, SegurCaixa Llar Complet i SegurCaixa Llar Premium; les assegurances de cotxe MyBox Auto, SegurCaixa Auto, SegurCaixa Auto Premium i SegurCaixa Moto; les assegurances de salut MyBox Salut (també amb el pagament anticipat), MyBox Salut Seniors, MyBox Salut Astúries, Navarra i País Basc, Adeslas Plena, Adeslas Plena Plus, Adeslas Premium, Adeslas Expert, Adeslas Plena Astúries, Adeslas Plena Navarra i IMQ (Blau, Or); les assegurances de decessos MyBox Decessos, MyBox Decessos Senior, MyBox Decessos Senior Flexible, SegurCaixa Decessos prima periòdica, SegurCaixa Decessos Previsió i SegurCaixa Decessos prima única; totes les assegurances de vida risc de VidaCaixa (en queden excloses, per tant, les assegurances de vida estalvi); l’assegurança d’accidents MyBox Tranquil·litat Senior; l’alarma MyBox Alarma PreSense Llar, i Protección Senior, MyBox Protección Senior (Single i Duo). Les assegurances MyBox Vida contractades abans de l’inici del període de la promoció computen com una única contractació, encara que cobreixin dos o més assegurats. Totes les assegurances que donen dret a participar en la promoció s’han de mantenir vigents i al corrent de pagament durant 36 mesos a comptar de l’última contractació del producte o els productes MyBox contractats en el període de promoció.
NRI: 7493-2024/09542
1. L'assegurança MyBox Auto té una durada inicial de tres anys i la forma de pagament de la seva prima és mensual (l'opció de pagament anticipat, en què el preu del primer període de l'assegurança s'abona totalment en la data en què l'assegurança comença a tenir efecte, queda reservada per a clients de Banca Premier o Banca Privada). No s'aplicaran recàrrecs per fraccionament. Si l'assegurança es renova, la prima de renovació es pot recalcular de conformitat amb les condicions de la pòlissa. A partir del quart any, la pòlissa de les assegurances MyBox es renovarà anualment de manera automàtica. Subjecta a les condicions de MyBox.
2. La companyia asseguradora, en el moment de l'obertura del sinistre, et podrà recomanar els diferents tallers col·laboradors, sempre que la naturalesa del sinistre en permeti la reparació. També pots consultar el llistat de tallers col·laboradors a la pàgina web www.segurcaixaadeslas.es. Compromisos associats a la contractació del producte MyBox Auto per a sinistres amb cobertura en la pòlissa, a excepció de la “Revisió gratuïta de 20 punts de seguretat” del vehicle a la nostra xarxa de tallers col·laboradors, servei no associat a la declaració d'un sinistre. Aquests compromisos són assumits llevat de causes de força major.
3. Al taller col·laborador que ens indiquis, es farà al vehicle assegurat una revisió de vint punts de seguretat: 1) Elements interns (nivell d'oli del motor, nivell de líquid refrigerant, nivell de líquid de frens i embragatge, nivell de líquid eixugaparabrises, estat de les corretges auxiliars). 2) Il·luminació (intermitent/emergència, frenada, marxa enrere, posició/curta/llarga, reglatge de fars, antiboira). 3) Pneumàtics (estat, pressió). 4) Frenada/suspensió/direcció/transmissió/escapament (amortidors, comoditats, desgast de frens, tensió dels frens de mà, fugues). 5) Altres elements (eixugaparabrises, cinturó de seguretat). El taller et lliurarà un document amb el resultat de la revisió i les possibles anomalies que s'haguessin detectat. En cas que vulguis dur a terme la reparació de les anomalies detectades al mateix taller, podràs sol·licitar un pressupost.
4. En cas d'immobilització del vehicle per avaria o accident a Espanya, hi acudirà la grua en un temps màxim de 60 minuts, després que s'hagi rebut la sol·licitud del servei al telèfon d'assistència en viatge 900 301 900 (disponible les 24 hores). El compliment d'aquest compromís no serà aplicable en casos de demora per causes climatològiques adverses o casos de trànsit atípic ni en serveis d'assistència en pistes forestals, camins i altres vies no transitables.
5. Una vegada que ens sol·licitis la intervenció pericial, enviarem el pèrit al taller que ens indiquis en un període no superior a un dia laborable des que vas concertar la cita amb el taller i dins el seu horari d'atenció al client.
6. Per a sinistres que impliquin la substitució de llunes o la reparació de carrosseria del vehicle assegurat, fetes als nostres tallers col·laboradors, el cost de les quals sigui inferior a 300 € i hi hagi conformitat de pagament per part nostra. Després de la comunicació del sinistre i l'encàrrec de reparació fet al taller col·laborador, el taller, una vegada que disposi dels recanvis necessaris, podrà iniciar la reparació o substitució sense necessitat que intervingui un pèrit remot o presencial.
7. En cas que reparis la carrosseria del vehicle assegurat en un dels nostres tallers col·laboradors, la reparació es farà en menys de tres dies hàbils, després de la validació dels danys per part d'un pèrit de forma remota o presencial. Aquest servei serà efectiu per a pòlisses amb cobertures de danys propis, en reparacions de cost inferior als 500 € i que no comportin substitució o aprovisionament de peces de recanvi, i sempre que hi hagi conformitat de pagament per part nostra. Queden exclosos d'aquest compromís els casos de sinistre múltiple, d'acord amb la definició que s'inclou a la clàusula Definicions de la pòlissa per a sinistre múltiple.
8. Les indemnitzacions que hàgim d'assumir per sinistres coberts per la pòlissa s'efectuaran en un període de dos dies hàbils a comptar de la recepció de tota la documentació necessària per a la gestió del pagament, una vegada que s'hagi formalitzat l'acord sobre l'import que s'ha d'indemnitzar entre nosaltres i el beneficiari de la indemnització i ens hagis comunicat el número de compte bancari en què cal fer el pagament. En cas de robatori total, el període de 48 hores s'iniciarà després dels 40 dies establerts a la pòlissa per a aquests casos.
9. En cas d'incompliment de qualsevol dels compromisos, a excepció de la “Revisió gratuïta de 20 punts de seguretat del vehicle” a la nostra xarxa de tallers col·laboradors, es posa a la teva disposició el telèfon 91 991 78 21 per sol·licitar la revisió del compliment dels compromisos esmentats i, si escau, una compensació econòmica de 200 €. El prenedor tindrà dret a un màxim d'una compensació econòmica per cada anualitat de la pòlissa, sempre que estiguin vigents els compromisos en la data en què es declari el sinistre de què deriven i que origini la compensació. Aquesta compensació es farà efectiva abans que finalitzi el mes de desembre de l'any en què s'hagi acceptat l'incompliment per part de SegurCaixa Adeslas, S.A. de Seguros y Reaseguros. El pagament de la compensació econòmica està subjecte a la fiscalitat vigent.
10. Per llei, els tallers atorguen tres mesos de garantia. Però a SegurCaixa Adeslas ampliem la garantia de les reparacions que siguin a conseqüència d'un sinistre cobert per la teva pòlissa d'auto a dos anys i una garantia de pintura indefinida. Aquesta garantia és vàlida sempre que la reparació sigui arran d'un sinistre i el titular del cotxe i l'assegurat segueixin sent el mateix i mantinguin la pòlissa amb nosaltres. No inclou recanvis de desgast, com peces mecàniques, danys de motor, caixa de canvis o grups elèctrics.
Informació subjecta a les condicions generals, particulars i especials de cada pòlissa, així com a les condicions de subscripció i contractació de la companyia.
Companyia asseguradora: VidaCaixa, SAU d’Assegurances i Reassegurances, amb NIF A-58333261, i SegurCaixa Adeslas, SA d’Assegurances i Reassegurances. Mediador: CaixaBank, SA, operador de bancassegurances exclusiu de VidaCaixa, SAU, i autoritzat de SegurCaixa Adeslas, SA, amb NIF A-08663619 i domicili al carrer del Pintor Sorolla, 2-4, 46002 València. Inscrit en el Registre de Distribuïdors d’Assegurances i Reassegurances de la DGAFP amb el codi OE0003. Té contractada l’assegurança corresponent de responsabilitat civil professional per cobrir les responsabilitats que puguin sorgir per negligència professional, d’acord amb la legislació vigent. Se’n pot obtenir més informació a la seva pàgina web.
NRI: 7339-2024/09542