CaixaBank eta ondoren adierazten dizkizugun CaixaBank Taldeko enpresak zure datuen tratamenduaren erantzunkide dira erakundeari edo bere bezeroei galera ekonomikoak edo ospean kalteak ekarriko dizkien iruzurrak prebenitzeko.
- CaixaBank, S.A., VidaCaixa S.A.U. de Seguros y Reaseguros-en banku-aseguru operadore esklusiboa, eta SegurCaixa Adeslas, S.A., de Seguros y Reaseguros-ek baimendua. A08663619 IFZ zenbakiduna eta helbidea calle del Pintor Sorolla 2-4, 46002 València, duena.
- CaixaBank Payments & Consumer, E.F.C., E.P., S.A.U.
- Nuevo Micro Bank, S.A.U.
- Global Payments Moneytopay, EDE, S.L.
Aplikatu beharreko araudian xedatutakoaren arabera, Erakunde Erantzunkideek erantzukidetasun-akordio bat sinatu dute tratamendu jakin batzuetarako, eta hauek dira horren funtsezko elementuak:
(i) Pribatutasun-politikan identifikatutako tratamendu jakin batzuetarako, Erakunde Erantzunkideek koordinatuta edo batera jardungo dute.
(ii) Erantzunkidetasunaren xede diren datu pertsonalen tratamenduek berezko duten arriskura egokitutako segurtasun-maila bermatzeko egokiak diren segurtasun-neurriak, neurri teknikoak eta antolakuntzakoak zehaztu dituzte.
(iii) Leihatila bakarreko mekanismo bat dute interesdunen eskubideak gauzatzeko, eta, hala badagokio, laguntzeko eta laguntzeko betebeharraren konpromisoa hartzen dute.
(iv) Informatutako datuen tratamendu-jardueren esparruan tratatzen diren datu pertsonalak isilpean gordetzeko eta isilpean gordetzeko betebeharra betetzen dute.
(v) Erantzunkidetasun-akordioaren baldintzak gorabehera, interesdunek datuak babesteko eskubideak baliatu ahal izango dituzte arduradun bakoitzaren aurrean.
Tratamendu horien oinarri juridikoa CaixaBank-ek edo hirugarren batek helburu dituen interes legitimoak asetzea da, betiere interes horien gainean ez direnean gailentzen zure interesak, edo zure eskubide edo funtsezko askatasunak, Datuak Babesteko Erregelamendu Orokorraren (DBEO) 6.1.f) artikuluan ezarritakoaren arabera.
Tratamendu horiek egikaritzeak esan nahiko du haztapen bat egin izango dugula zure eskubideen eta gure interes legitimoaren artean, eta azkena gailentzen dela. Bestela, ez genuke tratamendua egingo. Edozein unetan kontsulta dezakezu tratamendu baten interes legitimoaren haztapenaren analisia, zure kontsulta [email protected] helbide elektronikora bidalita
Halaber, gogoan izan eskubidea duzula interes legitimoan oinarritutako tratamenduen aurka egiteko. Erraz eta doan egin dezakezu, 4. epigrafean adierazi dizkizugun kanalen bitartez.
Jarraian zehazten dizkizugu CaixaBank-en interes legitimoa (CaixaBank-en Interes legitimoa) helburuaren deskribapena (Helburua), tratatutako datuen tipologia (Tratatutako datuen tipologia), beharrezkoa bada, profilen erabilerari buruzko informazioa (Profilen erabilera) eta tratamenduaren inguruko bestelako beharrezko informazioa (Bestelako informazio garrantzitsua).
CaixaBank-en interes legitimoa: CaixaBank-en eta epigrafe honetan zehaztutako enpresa erantzunkideen interes legitimoa, tratamendu hori egiteko, erakundeari edo bere bezeroei galera ekonomikoak edo ospetsuak eragiten dizkieten iruzurrak prebenitzea da.
Helburua: Tratamendu horren helburua eragiketa edo portaera makurrak saihesteko beharrezko neurriak hartzea da horiek jasan aurretik, edo haien ondorioak leheneratzea gertatuko balira, erakundeari edo bere bezeroei iruzurra egiteko saiatzen diren eragiketa edo portaera susmagarriak identifikatuz.
Iruzurraren aurkako borrokan tratamendu-eragiketa hauek egiten dira:
- Erakundearekin erlazionatzen diren bezeroen nortasuna egiaztatzea informazio edo eragiketen gaineko iruzurrezko atzitzeak prebenitzeko.
- Gure sistemetan egiten diren kontratazio eta eragiketak berrikusi eta aztertzea gure bezeroak edozein kanaletan iruzurretik babesteko eta zibererasoak prebenitzeko.
- Zure nortasuna eta emandako nortasun-dokumentuen baliozkotasuna kontsultatzea segurtasun indar eta kidegoek eta antzeko erakundeek, adibidez INTERPOL (Krimen gaietarako Poliziaren Nazioarteko Erakundea), kudeatutako datu-base nazional eta nazioartekoen aurrean, ematen diguzun nortasun-dokumentuaren titularra zarela balioztatzeko eta ordezpen iruzurretik (beste pertsona bat zure lekuan jartzea) babesteko.
- PAYGUARD iruzurra prebenitzeko zerbitzuan barne hartutako informazioa kontsultatzea, iruzurrezko kontuak detektatzeko, eta behar denean zure iruzurrezko eragiketak jakinarazteko.
Tratatutako datuen tipologiak: Helburu horretarako tratatuko ditugun datuen tipologia eta horien edukia 5. epigrafean zehazten dira, eta hauek dira:
- Identifikaziorako eta harremanetarako datuak
- Zure lan-jarduerari edo jarduera profesionalari buruzko datuak eta datu sozioekonomikoak
- Kontratazio-datuak
- Oinarrizko datu finantzarioak
- Ageriko eta ordainketa kontuetako laburpen eta ordainagirietan ikusitako hirugarrenen datuak
- Zurekin izandako komunikazioei buruzko datuak
- Berezko nabigazio-datuak
- Datu geografikoak
- Eredu estatistikoak egikaritzetik lortutako datuak
- Arriskuen ebaluaziorako datuak edo scoring
Profilen erabilera: Tratamendu honek zure operatiboaren eta ohiko jarduerei buruzko profil bat lantzea dakar berarekin, eta hori esklusiboki iruzur saiakeraren adierazgarri izan daitezkeen egoera irregularrak identifikatzeko erabiliko dugu.
- Helburua: Erabilitako profilaren helburua da ohikoak ez diren operatiboak edo elkarreraginak, edo zure portaera-profiletik urrundutakoak identifikatzea, zeinak iruzur saiakerak edo informazioa modu iruzurrezko batean atzitzeko saiakerak izan daitezkeen.
- Ondorioak: Profilak iruzurrezko eragiketak identifikatzen laguntzen duten tresnak dira eta haien erabilerak berekin dakar eragiketaren berrikuste xehatua, automatikoki egikaritutako blokeoa edo ukapena bezalako neurriak aplikatzea.
Bestelako informazio garrantzitsua: Jarraian, tratamendu honi buruzko bestelako informazio garrantzitsua aurkituko duzu:
- Erabaki automatizatuak: Iruzurra prebenitzeko tratamendu automatizatuak erabiliko ditugu iruzurrezko eragiketak detektatzen saiatzeko.
Behin egin ostean ezeztatu ezin diren eragiketen kasuan, hala nola, berehalako ordainketak edo transferentziak, tratamendu automatizatuek eragiketa susmagarriak detektatzen badituzte, eta horiek ez badira legitimoak, blokeatu egingo dituzte egikaritzea eragotziz.
Eragiketa berriro eska dezakezu gure bulego-sarean, analisiak ez dezaten jaso erabaki automatizaturik, erabaki automatizatua aurkaratu edo zure eskubidea erabili tratamendu automatizatuan soilik oinarritutako erabaki baten objektu ez izateko, zuzenean CaixaBank-ekin harremanetan jarriz politika honen 4. epigrafean jakinarazitako kanalen bidez. - Tratamenduaren aurka egiteko eskubidea: Interes legitimoan oinarritutako tratamenduen aurka egiteko eskubidea duzu. Erraz eta doan egin dezakezu, 4. epigrafean adierazi dizkizugun kanalen bitartez.
- PAYGUARD Iruzurraren Prebentziorako Zerbitzua: CaixaBank PAYGUARD Iruzurraren Prebentziorako Zerbitzura atxikita dago, eta bertan herrialdeko erakunde finantzario nagusiek parte hartzen dute eta Sociedad Española de Sistemas de Pago, S.A.k (Iberpay) kudeatzen du.
Zerbitzu horrek kontuen arteko mugimenduekin erlazionatutako iruzur-mailak murriztea du helburu, horretarako bezeroen kontu korrontean edo aurrezki-kontuan egindako eragiketa susmagarri edo iruzurrezkoak detektatu, ikertu, kontrolatu eta salatzearen bitartez. Eragiketa horiei eragin diezaieken iruzurraren aurkako borrokako interes legitimoa da tratamenduaren oinarri juridikoa.
CaixaBank-ek barne hartu ahal izango ditu PAYGUARD Iruzurraren prebentziorako zerbitzuan eragiketa susmagarria edo iruzurrezkoa detektatu den kontuko titularraren IBAN zenbakiari eta nortasun-datuei dagozkien datuak. Jarraian kontsultatu ahal izango duzu erakunde parte-hartzaileen zerrenda eguneratua: https://www.iberpay.es/es/servicios/sectoriales/prevencion-del-fraude/.
Datuak, gehienez, hogeita hamar egunez gordeko dira eragiketa susmagarrien kasuan, eta urtebetez egiaztatutako iruzurrezko eragiketen kasuan.
PAYGUARD Iruzurraren prebentziorako zerbitzuko erakunde parte-hartzaileak dira zure datuen tratamenduaren erantzunkideak. Erantzunkidetasun akordioaren funtsezko alderdiak eska ditzakezu mezu bat bidaliz www.caixabank.com/delegadoprotecciondedatos helbidera, eta datuen tratamenduari dagozkion eskubideak erabil ditzakezu 4. epigrafean adierazitako edozein kanal erabiliz. Eskubideak baliatzea eta erreklamazioak aurkeztea Datuak Babesteko Espainiako Bulegoaren aurrean.