Adaptar-se a cada realitat
La diversitat dels nostres clients és un repte que afrontem a través de la proximitat. Sabem que el coneixement de cada col·lectiu ens permet oferir-li serveis i productes adequats a les seves necessitats reals.
La diversitat dels nostres clients és un repte que afrontem a través de la proximitat. Sabem que el coneixement de cada col·lectiu ens permet oferir-li serveis i productes adequats a les seves necessitats reals.
El seu impacte positiu en les nostres comunitats és clau. Per això, procurem facilitar-los una proposta de serveis financers adaptada a les seves particularitats.
A més, hem dissenyat una innovadora plataforma gratuïta de captació de donatius que canalitza més de 20 milions d'euros anuals al tercer sector.
A través del Compte de Pagament Bàsic, les persones més vulnerables, independentment del seu nivell d'ingressos o la seva procedència, poden domiciliar ajudes socials i accedir gratuïtament a serveis financers bàsics.
Treballem per ser una banca inclusiva, accessible a totes les persones, incloses aquelles amb discapacitat física, sensorial o cognitiva.
A través de productes com el Pack Braille, desenvolupat en col·laboració amb l'ONCE, els TPV Android tàctils o el TalkBack, procurem facilitar el dia a dia de tots els nostres clients.
Més de 250 causes a les quals donar suport