En CaixaBank pomos á túa disposición unha ampla variedade de tarxetas para que elixas a que máis se axuste ás túas necesidades financeiras.
Tarxetas de crédito, de débito e de prepagamento.
Coñécelas?
- Non necesitas saldo na túa conta
Cunha tarxeta de crédito pagarás as túas compras sen utilizar o saldo da túa conta. A túa tarxeta terá asignado un límite de crédito (importe máximo mensual que podes gastar) e ao finalizar o período de liquidación acordado (que habitualmente é mensual) deberás pagar a cantidade que utilizaches nas túas compras. - Elixe os prazos de devolución
Podes personalizar os prazos de devolución da túa tarxeta de crédito e devolver o que gastaches semanalmente, mensualmente, ou un día concreto que determines (por exemplo; cada vez que leves dispostos 500 €). Se chegada a data acordada de pagamento, aboas a totalidade do crédito que dispuxeches, non pagarás xuros. - Decide a modalidade de pagamento da túa tarxeta
Doutra banda, podes cambiar a modalidade de pagamento da túa tarxeta a pagamento adiado (pagar só unha cantidade do crédito disposto (utilizado) todos os meses) –+ info en Pagamento adiado (revolving)– ou pagamento fraccionado (dividindo o pagamento dunha compra concreta en varios meses). En ambos os casos deberás pagar xuros asociados. - Máis información
Podes consultar os prezos habitualmente aplicados aos servizos bancarios prestados con maior frecuencia (Anexo1) en https://www.caixabank.es/particular/xeral/tarifascomisiones_es.html.
- Utiliza só o saldo da túa conta
Coa tarxeta de débito pagarás as túas compras utilizando o saldo da túa conta, é por iso que é imprescindible asociar unha conta á tarxeta. Se pensas utilizar unha tarxeta de débito para as túas compras é importante que saibas que se non tes saldo na conta non poderás realizalas xa que as compras se cargarán ao momento contra o saldo da conta. Coa tarxeta de débito poderás realizar compras (en comercios físicos e electrónicos) e retirar diñeiro en efectivo dos caixeiros.
- A tarxeta prepagamento (tamén chamada tarxeta moedeiro) é similar á tarxeta de débito porque ao pagares as compras utilizas o teu diñeiro e non o que che prestamos (como cando usas unha tarxeta de crédito). Pero, a diferenza da de débito, non vai asociada a ningunha conta bancaria. É simplemente unha tarxeta en que se recarga o diñeiro (o importe que queiras) e que poderás usar ata que o saldo cargado se esgote. Poderás recargar de novo o saldo tantas veces como queiras, de xeito que sempre poderás controlar o gasto de forma exhaustiva.
Como e cando usar unha tarxeta de crédito
No seguinte vídeo explicámosche como e cando usar unha tarxeta de crédito, con modalidade fin de mes ou cambiándoa ao pagamento adiado:
Crédito, débito, prepagamento
Explicámosche cada tipoloxía de tarxeta e as súas diferenzas para que te deas decidido.
Descubre como é cada unha das tarxetas
A tarxeta de crédito con pagamento fin de mes é a tarxeta coa que pagarás o crédito utilizado para as túas compras ao finalizar o período de liquidación acordado (por exemplo, ao finalizar o mes, se elixes o período de liquidación mensual). Non terás que pagar xuros por iso.
Esta será a modalidade de pagamento por defecto das tarxetas con pagamento fin de mes (como a Visa Classic).
Poñamos un exemplo: Xoán vai cos seus amigos de escapada de fin de semana o venres 14 de abril. Decide utilizar a súa tarxeta de crédito para alugar o coche e para convidar os seus amigos a cear. Deste xeito, a tarxeta de crédito sérvelle como garantía para o alugamento do coche e tamén para pagar a crédito a cea sen necesidade de gastar o saldo que ten na súa conta o día da cea cos amigos. Xoán devolverá o crédito gastado para a cea sen xuros, a partir do 1 de maio. Cobrarémosllo na conta asociada á tarxeta.
Ademais a tarxeta permite tamén outras modalidades de pagamento que en caso de querer dispor delas deberás solicitalas expresamente, como o pagamento adiado de todo o crédito que dispoñas mensualmente ou o pagamento fraccionado dunha determinada operación ou compra. Estas dúas modalidades de pagamento si requiren pagar xuros, os que se especifican tanto na información precontractual (INE) coma no contrato.
O pagamento adiado consiste en devolver de forma adiada a través do pagamento dunha cota mensual o crédito que vaias gastando en lugar de pagar o total de golpe ao finalizar o período de liquidación acordado. Nesta modalidade ti decides que cota mensual queres pagar para reembolsar o crédito disposto e aínda que gastes máis crédito mensualmente que a cota elixida, só pagarás a cota elixida, sempre que esta respecte a cota mínima establecida en cada momento por CaixaBank Payments & Consumer para que a devolución da túa débeda non se alongue no tempo. Ten en conta á hora de elixir a cota mensual que queiras pagar, que canto maior sexa a cota mensual, menor será o custo total do crédito que terás que pagar, porque devolverás o crédito antes. Todas as tarxetas de crédito permiten que poidas activar esta modalidade de pagamento se a necesitas. Só unha nace con esta modalidade de pagamento activada por defecto sen posibilidade de cambiala, trátase da tarxeta de pagamento adiado (Visa&Go).
Poñamos un exemplo: A Xoán rómpeselle a lavadora en decembro, xusto coincide co mes das compras do Nadal e as comidas e ceas de celebración con amigos e familia. Prevé un aumento de gastos duns 1.500 € que non poderá pagar de golpe ao finalizar o mes porque quedaría sen saldo ao inicio do mes seguinte. Por iso, Xoán opta por modificar a modalidade de pagamento da súa tarxeta de crédito fin de mes pola do pagamento adiado e deste xeito, escolle pagar mensualmente unha cota de 150 € mensuais para o reembolso do crédito. Se non gasta máis crédito coa súa tarxeta, acabará de pagar a súa débeda en pouco menos dun ano, pagando xuros asociados por iso. Cada cota componse dunha parte do capital disposto que Xoán ten que devolver + unha parte de xuros asociados. Se aumenta a cota mensual, pagará a débeda en menos tempo polo que ao amortizar capital máis rápido, pagará menos xuros.
Para calcular a túa cota, podes ir á páxina web do cliente bancario do Banco de España onde facilitan un simulador para que poidas calcular cantos xuros pagarías e cando acabarías de pagar a débeda, ao escoller unha ou outra cota mensual: https://clientebancario.bde.es/pcb/es/menu-horizontal/podemosayudarte/simuladores/calculo_cuota_tarjeta_revolving.html
O pagamento fraccionado consiste en pagar unha determinada compra ou operación a crédito e, en lugar de pagala a final de mes sen xuros, págase nos meses en que decidas fraccionala, co xuro asociado en cada caso ou pagando unha comisión fixa polo fraccionamento, tamén reflectido no contrato.
Poñamos un exemplo: Xoán quere comprar o último smartphone pero custa 1.000 € polo que non o quere pagar coa súa tarxeta de crédito fin de mes xa que debería devolver o crédito gastado a final de mes e quedaría sen saldo na conta. Xoán pode optar por fraccionar o pagamento desa compra con xuros asociados (ou a cambio do pagamento dunha comisión), escollendo o prazo en que o quere pagar e dese xeito, pagará o que resulte de dividir o prezo da compra + os xuros asociados polos meses escollidos de fraccionamento.
A comisión de mantemento da Visa Classic é de 48 €/ano. O resto de tarxetas con modalidade fin de mes, poden ter comisións de mantemento distintas que, se é o caso, se concretarán no proceso de contratación destas.
Para ser o máis transparentes posibles contigo e que poidas coñecer como funciona a nosa tarxeta fin de mes, xa antes de que inicies o proceso de contratación, facilitámosche para a súa lectura tanto un exemplo de documento de información precontractual (INE) como un exemplo do contrato, que che anexamos a continuación.
AVISO: os datos económicos (TXN e TAE) que verás tanto no exemplo da INE como no exemplo de contrato son propios do EXEMPLO e polo tanto pode ser que non sexan os que finalmente che aplicariamos na túa tarxeta xa que estas condicións económicas son as máximas aplicables. Isto ocorre porque como non iniciaches o proceso de contratación non puidemos estudar a túa situación económico-financeira, polo que non che podemos dicir de antemán que condicións económicas terás na túa tarxeta e preferimos mostrarche os tipos máximos.
Tamén dispoñemos dunha tarxeta de crédito, a de Pagamento a 2 días, que combina o mellor do débito e do crédito. A modalidade de pagamento a 2 días, permíteche comprar a crédito acurtando o período de liquidación a 48 horas. Deste xeito, todo o que vaias gastando, queda reflectido nos teus movementos de tarxeta ao momento, pero descóntase da conta asociada ás 48 horas. Esta modalidade de pagamento permíteche volver dispoñer do límite de crédito da túa tarxeta en pouco tempo e seguir coas túas compras do día a día.
Esta será a modalidade de pagamento por defecto das tarxetas con pagamento a 2 días (como a Visa&Pay ou Visa MyCard).
Tamén tes a opción de personalizar o día de pagamento e en lugar de pagar o crédito ás 48 h, pagalo semanalmente, mensualmente ou cada día concreto que determines (exemplo: cando leves gastados 200 €). Non terás que pagar xuros en ningún destes casos, pois devolverás a totalidade do crédito disposto ao final do período de liquidación acordado.
Esta tarxeta permite tamén que utilices o saldo da túa conta (ata 3.000 €) unha vez esgotado o límite de crédito concedido, sempre que a conta asociada onde teñas o saldo sexa de CaixaBank e que teñas saldo suficiente para pagar tanto o límite de crédito esgotado como o que queiras gastar por enriba do límite.
Poñamos un exemplo: Xoán utiliza a tarxeta con pagamento a 2 días para as compras do día a día. O día 10 de abril paga coa tarxeta 12 € da tarxeta de transporte, o día 11 de abril paga 6,90 € por unha ensalada e o día 15 de abril 25,90 € no supermercado. Xoán verá cada un destes movementos realizados coa tarxeta na app ou en CaixaBank Now desde o mesmo momento en que se realizaron e deberá devolver o crédito utilizado, sen xuros, do seguinte xeito: os 12 € o 12 de abril, os 6,90 € o 13 de abril e os 25,90 € o 17 de abril.
E un exemplo para entender o uso do saldo da conta adicional ao uso do crédito: Xoán ten na súa conta CaixaBank asociada á tarxeta 200 € de saldo e o límite de crédito concedido da tarxeta é de 100 €. Se necesita facer unha compra de 150 € poderá facela porque pagará 100 € a crédito (que devolverá ás 48 h) e 50 € directamente do saldo da súa conta no momento da compra.
Ademais a tarxeta permite tamén outras modalidades de pagamento que en caso de querer dispor delas deberás solicitalas expresamente, como o pagamento adiado de todo o crédito que dispoñas mensualmente ou o pagamento fraccionado dunha determinada operación ou compra. Estas dúas modalidades de pagamento si requiren pagar xuros, os que se especifican tanto na información precontractual (INE) coma no contrato.
O pagamento adiado consiste en devolver de forma adiada o crédito que vaias gastando en lugar de pagar o total de golpe ao finalizar o período de liquidación acordado. Nesta modalidade ti decides que cota mensual queres pagar para reembolsar o crédito disposto e aínda que gastes máis crédito mensualmente que a cota elixida, só pagarás a cota elixida, sempre que esta respecte a cota mínima establecida en cada momento por CaixaBank Payments & Consumer para que non se eternice a túa débeda. Ten en conta á hora de elixir a cota mensual que queiras pagar que canto maior sexa a cota mensual, menor será o custo total do crédito que terás que pagar, porque devolverás antes o crédito.
O pagamento fraccionado consiste en pagar unha determinada compra ou operación a crédito e en lugar de pagala a final de mes sen xuros, págase nos meses nos que decidas fraccionala, co xuro pactado en cada caso ou pagando unha comisión fixa polo fraccionamento, tamén pactado no contrato.
Para ser o máis transparentes posible contigo e que poidas coñecer como funciona a nosa tarxeta con pagamento a 2 días xa antes de que inicies o proceso de contratación, facilitámosche para a súa lectura tanto un exemplo do documento de información precontractual (INE) coma un exemplo do contrato, que che achegamos a continuación.
AVISO: os datos económicos (TXN e TAE) que verás tanto no exemplo da INE coma no exemplo de contrato son propios do EXEMPLO e por tanto pode ser que non sexan os que finalmente che aplicariamos á túa tarxeta xa que estas condicións económicas son as máximas aplicables. Isto ocorre porque como non iniciaches o proceso de contratación non puidemos estudar a túa situación económico-financeira, polo que non che podemos dicir de antemán que condicións económicas terás na túa tarxeta e preferimos mostrarche os tipos máximos.
A comisión de mantemento da Visa&Pay e da MyCard é de 48 €.
Para ser o máis transparentes posible contigo e que poidas coñecer como funciona a nosa tarxeta de pagamento adiado (tarxeta revolving) xa antes de que inicies o proceso de contratación, facilitámosche para a súa lectura tanto un exemplo do documento de información contractual (INE) como un exemplo do contrato, que che anexamos a continuación.
AVISO: os datos económicos (TXN e TAE) que verás tanto no exemplo de INE como no exemplo de contrato son propios do EXEMPLO e, polo tanto, é posible que non sexan os que finalmente che aplicaremos na túa tarxeta xa que estas condicións económicas son as máximas aplicables. Isto ocorre porque como non iniciaches o proceso de contratación non puidemos estudar a túa situación económico-financeira, polo que non che podemos dicir por adiantado as condicións económicas que terás na túa tarxeta e preferimos mostrarche os tipos máximos.
Respondémosche ás dúbidas máis comúns
Unha tarxeta de crédito é un instrumento de pagamento (sérveche para pagar) e, ademais, é unha facilidade crediticia (financiamento que nós pomos á túa disposición para pagar no momento en que realizas as compras). Pagando coa tarxeta de crédito, non pagas as compras co saldo da túa conta no momento de realizalas, senón que pagas o total do que che gastases durante o prazo pactado (habitualmente un mes) ao final do devandito prazo (habitualmente a principio do mes seguinte). Non terás que pagar xuros por iso.
Se a tarxeta é de pagamento adiado ou é de fin de mes pero utilízala coa modalidade de pagamento adiado, contrariamente ao o que se di arriba, non pagarás o total do que che gastases ao final do prazo pactado, senón que o pagarás de forma adiada, pagando unha cota mensual cada mes que sirva para pagar aos poucos o crédito disposto, con xuros desde o momento en que realices cada disposición ata o seu completo pagamento.
Antes de contratar a tarxeta, CaixaBank pon á túa disposición -mostrámoscha no fluxo de contratación e ademais enviarémoscha tanto á banca dixital de Now como ao teu enderezo electrónico- a información contractual (INE para tarxetas de crédito) relativa ao contrato de tarxeta que elixas de forma anticipada a mostrarche o contrato. É importante que leas o documento con atención e, se queres, que o compares coas ofertas do resto de entidades. Nel indicámosche as condicións económicas da tarxeta que debes coñecer, así como demais información relevante sobre o contrato de tarxeta (como o dereito de desistencia, as modalidades de pagamento da tarxeta, o límite de crédito que che asignamos etc). Dedícalle tempo a lelo. Mantémosche as condicións ofrecidas durante 3 días para que poidas asinar o contrato logo de que reflexiones e decididas se o produto se adapta ás túas necesidades.
Polo tanto, antes de contratares a tarxeta tes dereito a:
Que te informemos axeitada e suficientemente do produto que vas contratar.
Que che entreguemos información contractual (INE, en caso de tarxeta de crédito) antes de asinar o contrato en formato duradeiro.
Ter un tempo para reflexionar antes de decidires se queres ou non contratar a tarxeta, logo de que coñezas as condicións económicas aplicables (que se detallan na INE). Manterémosche as condicións detalladas na INE durante 3 días.
Si. Podes consultar en calquera momento as compras realizadas coa túa tarxeta a través da túa banca dixital CaixaBankNow xa sexa pola app ou web, e os caixeiros automáticos.
Ademais recibirás mensualmente a través da túa banca dixital CaixaBankNow, un extracto de liquidación co detalle das operacións realizadas, sexa cal for a modalidade de pagamento da tarxeta.
As operacións feitas cunha tarxeta fin de mes cobraranse na túa conta ao finalizar o período de liquidación acordado, a través dun único cargo polo importe total das operacións.
As operacións feitas cunha tarxeta a 2 días cóbranse unha a unha na túa conta ás 48 h de efectuar cada compra.
As operacións feitas cunha tarxeta de pagamento adiado cóbranse parcialmente a través do pagamento da cota mensual elixida.
Si. Tes 14 días naturais para desistir do contrato de tarxeta que contrates e non terás que especificarnos o motivo. Unha vez que nos pidas a desistencia nós daremos de baixa a tarxeta en 24 h, dando por cancelado o contrato. No caso de que utilizases a tarxeta e teñas pendente reembolsarnos o crédito disposto, terás 30 días naturais para facelo, canda os xuros que no seu caso correspondan.
Pasados os primeiros 14 días, poderás cancelar o contrato unilateralmente en calquera momento, sen especificarnos o motivo aínda que será necesario que pagues anticipadamente as cantidades que debas. En canto nolo solicites, sempre que non haxa ningunha débeda pendente, nós cancelaremos o contrato en 24 h.
Poderás solicitar a desistencia ou a cancelación do contrato polas seguintes vías:
- En calquera oficina CaixaBank
- A través da banca dixital de CaixaBankNow
- Ou a través dun caixeiro automático.
Para solicitalo por CaixaBankNow deberás seguir os seguintes pasos:
- Acceder ao separador “Configuración persoal” que encontrarás na parte superior dereita da pantalla;
- Escoller a opción “Baixa de servizos e desistir de produtos contratados”;
- Encher o formulario que aparece cos datos sobre o contrato de tarxeta que queres finalizar.
Claro que terás copia do contrato. Colgarémoscho no apartado de Documentos e Contratos de CaixaBankNow para que o teñas localizado e o poidas consultar, descargar e imprimir sempre que queiras. Se non tes CaixaBankNow, enviarémoscho ao teu enderezo electrónico.
Queremos poder estar sempre conectados contigo e que nos poidamos comunicar de xeito áxil e rápido. Por iso, pactaremos por contrato que a canle de comunicacións entre nós será en liña: enviarémosche os comunicados operativos (por exemplo de cambio de condicións, de seguridade ou comunicacións periódicas como os extractos mensuais) a través da banca dixital de CaixaBankNow e do correo electrónico, principalmente. Tamén poderemos enviarche determinados comunicados ao móbil por SMS e/ou mensaxes PUSH (sempre que teñas activadas as notificacións da app de CaixaBankNow) cando sexa preciso que che chegue a información o máis axiña posible (por exemplo, alertas de fraude ou bloqueos de tarxeta que debamos comunicarche decontado).
No caso de que ti prefiras que che sigamos enviando os comunicados en formato papel, podes pedírnolo expresamente pero debes saber que poderemos cobrarche por usar esta vía de comunicarnos 0,50 € por envío.as que te sigamos enviando los comunicados en formato papel, puedes pedírnoslo expresamente pero debes saber que podremos cobrarte por usar esta vía de comunicarnos 0,50€ por envío.
Proceso de contratación
Queres comprobar canto sabes de tarxetas? Realiza o noso test
Ligazóns de interese
Podes obter máis información sobre tarxetas accedendo a estas ligazóns de interese: